Hytale Animasyonları

  • Gamer.Com.TR
    Oyunculara özgü sosyal medya sitemiz aktiftir! Kaydolmayı unutmayın.
  • Moderatör Alımları Aktiftir
    Hytale Türkiye forumunu yönetmemizde bize yardım edecek ekip arkadaşları arıyoruz! Hemen başvurabilirsiniz! Ayrıca 20 mesaj sayısına ulaşırsanız Elmas Üyelik talep edebilirsiniz!

Cranky

Hayattaki en hakiki mürşit ilimdir.
Emektar
25 Ara 2018
33
22
100
1551615993884.png

Hytale Animasyonları

Merhaba forumun değerli üyeleri bu konumda sizlere Hytale'in Animasyonlarından bahsedeceğim.


Hytale Yürüme Animasyonları Nedir?

Hytale yürüme animasyonu herhangi bir karakterin veya canlının yürürken gösterdiği grafiklerdir. Örnek olarak aşağıda verdiğim bağlantıda bulunan karakter yürürken hem fizik kurallarına aykırı bir şekilde yürümüyor hem de çimenlerin içerisinden geçerken herhangi bir sorun olmadan sanki çimenlerle bütünleşerek içinden geçiyor. Hytale grafiklerini ve animasyonları çok güzel bir şekilde ayarlamış. Çimenlerden geçerken oluşan grafikler için uğraşılmış olduğu gözüküyor. Karakterin yürürken ayaklarının yukarı kalkıp inmesi ve gerçekten yürüyor gibi gözükmesi de grafiklere uğraşılmış olduğunu gösteriyor. Karakter yürürken eğildiğinde gerçekçi olsun diye yavaş yürümesi ve sessiz bir şekilde ilerlemesi de gerçekçi olduğunu bize anlatıyor. Karakterin sağa sola dönmeye çalıştığında vücuduyla birlikte bedeninin de dönmesi gerçeklikliği arttırıyor. Karakter dururken nefes alma efektide gerçekçiliğin olduğunu bize anlatıyor. Karakterin durduğu yerde nefes alması ve elindeki kılıç ve kalkanında aşağı doğru hareket etmesi gerçek hayattaki bir insanın durduğu yerde durması ve hareket etmese bile bir yerlerinin hareket ettiği gerçekliğine benziyor. Karakterin ve oyunda bulunan şeylerin animasyonları ve grafikleri güzel bir şekilde hazırlanmış. Oyunun grafiklerine baktığımız zaman grafiklerin uyumu oyunu geliştirmek için uğraşan kodlayıcı kadrosu oyunu güzel yapabilmek ve geliştirmek için uğraşıyor. Karakterlere ekledikleri animasyonlar ve grafiklerde oyunun çıkmasını bekleme sevincimizi arttırıyor. Bitkilerinde animasyonları oyunla ve gerçekle çok uyumlu olmuş. Bitkilerin gerçekteki gibi sağa sola yatması ve hareket etmesi gerçekçiliği arttırmış.


Screenshot_30.png


Ayının animasyonu yukarıda gördüğünüz fotoğraftaki gibi gerçeğe yakın bir şekilde tasarlanmış. Ayının sert bakan bakışları, dışında bulunan kürkü, kürkün özel olarak değiştirilmesi, vücudunun hatları, dişlerinin yapısı, gözleri, burnu gibi özellikleri gerçeğe yakın şekilde yapılmış. Ayının yürümesi, sinirlendiği zaman koşması ve saldırıya geçtiği zaman yaptığı hareketler gibi animasyonlarda eklenirse gerçeğe yakın olacağını düşünüyorum. Ayının doğal ortamında yani ormanda olması ormanda yaşaması ve yemek araması ayının yürürken olan animasyonları gerçeğe yakın. Hytale ayıya birkaç animasyon daha ve özellik eklerse güzel bir hayvan olacağını düşünüyorum. Ayının üzerinde ufak değişiklikler yapılırsa gerçeğe yakın olacak ve doğal ortamına gelen kişilere zarar vermediği sürece saldırmazsa güzel olabilir. Zarar veren kişilere saldırırsa gerçekteki olduğu gibi özellikler eklenebilir. Ayıların sürü halinde takılması veya oyuncu ayıya saldırdığı zaman kükreyerek oyuncuyu belirli bir süreliğine sersemletmesi gibi özellikler eklenirse oyunun daha güzel bir hale geleceğini düşünüyorum. Ayıların yaşadığı yerlerin bulunması zor olmalı ve gelen kişilerin sağlam eşyalarla gelmesi güzel olabilir. Ayıların canı fazla olmalı ve verdiği hasarda fazla olmalıdır. Ayılar boss haline getirilmeli ve öldürüldüğü zaman oyunda yapılmayacak eşyaların düşmesi güzel olabilir. Ayılara eklenecek özellikler çeşitli şekilde eklenirse güzel hayvanlar olacağını düşünüyorum.

Screenshot_31.png


Ayıları uyurken sinirlendirmenizi tavsiye etmiyorum. Ayıları uyandırırsanız iyi şeyler olmayabilir ve size saldırabilir. Uyuyan bir ayıyı yaralarsanız kaçacaktır ve kendini iyileştirmeye çalışacaktır. Ayıların uyurken ki grafikleri ve animasyonları da gerçeğe yakın duruyor. Ayının uyurken yattığı şekili, gözlerinin kapanması, uyuma şekli ve mağarada uyuması gerçeğe yakın olduğunu anlatıyor.

Screenshot_32.png


Kurbağların animasyonları ve grafikleri gerçeğe yakın olarak ayarlanmıştır. Kurbağaların yaşadığı ortama bakarsak ağaçların yakınlarında bataklık gibi olan yerlerde ve mantarlara yakın yaşıyorlar. Gerçek hayatta olduğu gibi oyunda da aynı şekilde yaşıyorlar. Kurbağaların zıplayarak gelmesi ve yürümesi, durdukları yerde hareket etmeleri, grafikleri, dış görünüşleri, animasyonları kurbağalara tatlılık ve gerçeklik kazandırmıştır. Kurbağaların zıplayarak yürümesi ve zıpladığında oluşan animasyonlar ve tekrar yere inerek aynı işlemi tekrarlaması grafik ve animasyon açısından güzel olmuş. Kurbağaların ağzının alt tarafının şişip inmesi, şişip inerken gözlerinin hareket etmesi ve görünüşlerindeki detaylar kurbağalara ayrı bir gerçeklik kazandırmıştır. Kurbağalara birkaç şey daha eklenirse güzel olabileceğini düşünüyorum. Suda yüzebilmeleri sudaki bitkilerden zıplayarak suyun yüzeyinde durabilmeleri gibi şeyler eklenirse kurbağalar güzel olacaktır. Dediğim şeyler olursa kurbağaların oyun içindeki etkisi daha büyük olacaktır. Kurbağaların etrafında bulunan bitkilerinde hareket etmesi animasyon ve grafiği arttırması ortama uyum sağlaması güzel grafik katmış.

Screenshot_33.png


Ördeklerin animasyonları ve grafikleri gerçeğe yakın olarak ayarlanmıştır. Ördeklerin yaşadığı ortama bakarsak göller, kıyılara yakın yerler, kıyının ve gölün birleştiği yerlerde yaşıyorlar. Ördeklerin sürü halinde gezmesi ve başka bir ördek yanlarına geldiği zaman onla konuşmaları güzel ayrıntı olmuş. Ördeklerin animasyonları gerçeğe yakın ayarlanmıştır. Ördeklerin su içerken eğilmesi ve eğildiğinde boyunlarının gerçekçi bir şekilde aşağı doğru eğilmesi su içerken ağızlarının kapanıp açılması ve yüzmeleri gerçeğe yakın olmuş. Ördeklerin hareket etmezken sallanmaları suyun hareket etmesi ördeklere güzel gerçeklik katmış. Suyun durduğu yerde hareket etmesi ördeklerin durduğu yerde hareket etmesi yüzme efektleri oyuna ayrı güzellik katmış.

Screenshot_34.png


Baykuşların uçma efektleri ve animasyonları gerçeğe yakın olmuş. Grafik açısından yaşadığı yer ve yaşadığı yerle uyumu baykuşlara ayrı özellik katmış. Baykuşların yaşadığı ortam baykuşlara uygun bir şekilde yapılmış. Baykuşların görünümü ve grafik yapılma şekilleri güzel olmuş. Baykuşun uçuş animasyonu da gerçeğe yakın yapılmış. Kanatlarını hızlı çırparak hareket etmeleri hızlı uçmaları güzel olmuş. Baykuşlara özellik eklerseler harika bir hayvan haline gelebilir. Baykuşlara eklenmesi gereken özellikler gece olduğu zaman etrafı daha net görebilir, oyuncular tarafından evcilleştirilebilir gibi özellikler eklenirse baykuşların güzel hayvanlar olacağına inanıyorum.




Screenshot_35.png


Geyiklerin yaşadığı ortam ve yaşadığı ortamla uyumu güzel olmuş. Geyiklerin yürüme animasyonları ve eklenmiş detaylar geyikleri güzel canlılar haline getirmiş. Geyiklerin boynuzlu olanı ve boynuzundaki detaylar geyikleri güzel hale getirmiş. Geyiklerin eğilerek yemek yemesi eğilirken ki gerçekliği oyunun çıktığı zaman güzel olacağını bize anlatıyor. Geyiklerin dış görünüşündeki detaylar ve hatları uğraşılarak yapılmış. Geyikleri evcilleştirebilirsek ve özellikler eklenirse güzel olacağını düşünüyorum. Geyiklere eklenebilecek özellikler saldırıya uğraması durumunda hızlı koşarak uzaklaşması, boynuzları ile saldırı durumunda oyuncuya hasar verebilmesi özellikleri eklenirse geyiklerin güzel olacağını düşünüyorum.

Screenshot_36.png


Farelerin mağaralarda yaşaması, korkunç gözükmesi ve oyuncuyu korkutması bakımından çok güzel bir görüntü oluşturulmuş. Farenin gözlerinin kırmızı olması oyuncuyu korkutacaktır. Farenin animasyonlarında farenin kendini kaşıması, koşması ve hareket etmesi farenin saldırgan bir hayvan olduğunu gösteriyor. Farenin mağaralarda karanlık yerlerde yaşaması güzel olmuş. Farenin dış görünümü güzel tasarlanmış. Fareye verilen görüntüler sayesinde fare korkunç hale gelmiş ve saldırgan hayvan olmuştur. Fareye özellikler eklenirse güzel bir hale gelebileceğini düşünüyorum. Fare oyuncuya az hasar vurursa ve vurduğu zaman zehirlerse güzel olabilir.

Screenshot_37.png


Yarasaların mağaralarda yaşaması ve mağaraların yarasaların yaşayabileceği şeklinde yapılması güzel olmuş. Yarasaların ve yaşadığı ortamın görüntüsü güzel ayarlanmış. Yarasaların dış görünüşü korkutucu ve saldırgan hayvan şeklinde olmuş. Yarasaların dış görünüşü uğraşılmışa benziyor. Yarasalara verilen detaylar sayesinde görüntüsü güzel olmuş. Yarasalar karanlık ortamda yaşıyor ve oyuncu gelip rahatsız ettiği zaman kaçıyorlar. Yarasalara birkaç özellik eklenirse güzel olabilir. Yarasaların animasyonları güzel olmuş. Yarasaların hızlı bir şekilde uçması ve kaçması yarasaya uygun olmuş. Yarasalara eklenecek özellikler; Kaçarken oyuncuya fazla hasar vermesin ama sürüler halinde dolaştıkları için fazla yarasa oyuncuya fazla hasar verebilir.

Screenshot_38.png


Güvercinin yaşadığı ortam ve yaşadığı ortamla uyumu güzel olmuş. Güvercinin havada uçması ve sınırı olmayan bir yaşadığı ortam olması güvercinleri özgür yapmış. Güvercinin dış görünüşleri için birden fazla renk tonlaması kullanıldığını düşünüyorum. Güvercinlerin boyun bölgesinde bulunan renk çeşitliliği güzel olmuş. Güvercinin uçma şekli ve hızı gerçek hayattakine yakın olmuş. Güvercinlere birkaç özellik daha eklenirse güzel olabilir. Güvercinlere havada uçarken süzülme ve daha hızlı uçma özellikleri eklenirse güvercinler yakalaması zor ama eğlenceli bir hayvan olur. Güvercinleri evcilleştirebilirsek ve onları keşif yapmaya gönderebilirsek güzel olacağını düşünüyorum. Güvercinlere çeşitler eklenirse ve nadirlik yapılarak evcileştirme oranları ayarlanırsa güvercinler güzel bir şekilde koleksiyonu yapılabilir ve oyuncularda oyunu büyük bir sevinçle oynayabilir.


Screenshot_39.png


Örümcekler yaşadığı ortam ve özellikleri bakımından güzel hayvan olmuş. Örümceklerin dış görünüşünde kullanılan renk tonlamaları örümcekler farklılık katmıştır. Örümceklerin yürürken her bacağının aynı anda ve düzene göre hareket etmesi gerçekçilik katmıştır. Örümceklerin düz olan yerlere tırmanabilmesi örümcekleri hayvanlardan ayıran özellik olmuştur. Örümcekler ağaca veya düz gördüğü yerlere tırmanabilir. Örümceklerin tırmanması sayesinde düşmanı geldiği zaman üstüne atlayarak onu kolay bir şekilde öldürebilir. Örümceklere birkaç özellik daha eklenirse güzel olacağını düşünüyorum. Örümcek ısırdığı oyuncuyu zehirleyebilir veya hasar verebilir, örümceklerin verdiği hasar türüne göre değişebilir. Örümcekleri yapan kişiler çok güzel düşünmüş. Örümceklere belirttiğim özellikler eklenirse örümceklerin güzel olacağını düşünüyorum. Örümcek türleri eklenirse ve her türün başka bir özelliği olursa oyuncular bu türleri keşfederek toplayarak istediği şeyleri yapabilir. Örümceklerin çeşitli olması oyuncularında örümceklere merak salmasını sağlayacağını düşünüyorum. Örümceklere farklı şeyler eklenirse oyuncularda örümcek öldürmek için çalışır. Örümceklerin çeşitleri olursa oyunda bulunma zorluğuda ayarlanır ve çeşitli bosslar yapılabilir. Bosslardan da çeşitli eşyalar düşerek oyuncuların bazı şeyleri yapmasına yardımcı olabilir. Bosslardan düşecek eşyalar oyunda bulunmayan sadece boss keserek düşecek eşyalar olabilir. Örümceklerden çeşitli şeyler alınarak iksirler hazırlanabilir ve oyuncular üzerinde deneyler yapılabilir.


Dikkat: Bu konu altına atacağınız yorumlarınızın içerisinde ":civciv:" emojisini bulundurursanız ":civciv: Hayvanlar Alemi" etiketini kazanacaksınız!
 

Koply

Boss
Grafiker
Emektar
25 Ara 2018
201
146
745
Hytale blok oyunlarında yeni bir neslin başlangıcı olabilir mi? :civciv:
 

ReJoker

Moira The Shadow Queen
Elmas Üye
3 Ocak 2019
53
19
135
İstanbul,Ümraniye
Hytale gerçekten güzel bir oyuna benzeyecek gibi. Animasyonlar şahane...Civcivler zaten şahane! Ahh çok tatlılar :civciv: