NEDİR BU EZİC
Hemen anlatalım size EZİC nedir diye.
Bu EZİC Klanımız temelleri Paper Please olaylarına dayınıyor. Oynayanlar bilir böyle gizimli bir maskeli bi adam geliyor. İşte bizde bunun Klan versiyonunu yapmaya planlıyoruz. Size birkaç görsel ve EZİC'i detaylı anlatıyım.
Eziç Star al ya Eziç bazen "Sipariş" olarak adlandırılan, gizemli bir organizasyondur , Papers Lütfen . Örgütün asıl nedeninin Arstotzka'yıaçgözlü ve yozlaşmış liderlerinden kurtarması [1] olduğunu ve müfettişin faaliyetlerinde EZIC’e yardım etmeyi veya mevcut kuruma sadık kalmayı ve EZIC’e karşı çalışmayı seçmesi gerektiğini iddia ediyor. Örgüt ayrıca, Arstotzka'nın kurulduğu dönemde var olduğunu ve oyunun olaylarının gerçekleştiği zamandakilerle aynı işlevi yerine getirdiğini iddia ediyor.
Müfettiş EZIC'i görmezden gelmekle veya oyun sırasında onunla işbirliği yapmak arasında seçim yapmalı. İşbirliğinin derecesine bağlı olarak, farklı sonlar ortaya çıkacaktır. EZIC'in vermiş olduğu beş görevi dikkate almamak (aşağıya
bakınız )
20 sona ermesine yol açacaktır . Dört veya daha fazla EZIC görevinin tamamlanması 19'da
sona erebilir . Arada bir yere düşmek, Arstotzka'dan kaçmayı seçmediği sürece, sonunda müfettişin ölümüne neden olur.
ÖYKÜMÜZ
Gizemli kapüşonlu zaman müfettiş ilk Eziç karşılaşır
haberci ona eller
siyah kart üzerinde
günde 8 . Kartın arkasında,
Corman Drex adı gösteriliyor ve denetçi sınıra vardıklarında kartı onlara verebilir. Müfettiş onlara o zaman kartı vermezse, bir
gün sonra tekrar ortaya çıkacak , müfettişe kendilerine ait bir şey olduğunu söyleyecek ve denetçi kartı verene kadar ayrılmayacaktır. Daha sonra EZIC'in niyetlerini açıklayan bir
not verecekler. Bir kez
not İade edildiğinde, müfettiş, üzerinde iki EZIC ajanı olan
Mikhail Saratov ve
Stepheni Graire'nin isimlerini göstermek için daha sonra kod çözücüyle birlikte kullanılacak uzun bir harf ve rakam dizisi içeren bir şifre
alacaktır .
Birkaç gün sonra , EZIC denetçiye yakma seçeneği olan 1.000 kredi verecek. Müfettiş reddederse, miktar
12. günde 2.000’dir. Her iki seçimde de parayı yakmazsa, tasarruflarının tümüne daha sonra
el konur . Müfettiş,
başka bir EZIC temsilcisinin kısa bir süre
sonra gelmesine izin verirse,
hatalı işlemden kurtulur ancak para iade edilmez.
[3] Müfettiş bu hediyelerden birini kabul ederse ve Stepheni Graire’ın içeri girmesine izin vermiyorsa,
4 sonu olacak.
EZIC, müfettişe
17. günde bir
ajanın geçmesine izin verilmesi ve
20. günde bir suikastçı zehirlenmesi karşılığında para vermeye devam edecek . Günün başında, oyuncuya günün ihtiyaçları hakkında bilgi vermek için bir EZIC habercisi görünecektir.
Kırmızılı bir
adam, EZIC'i
23. günde harekete geçmeye zorlar .
On
gün 23 , Eziç bir öldürmek için müfettiş soracaktır
kırmızı adamı , Eziç tehdit oluşturan
[4] fakat suikast girişimi başarısız olur.
[5] Bir
gün sonra , bir haberci müfettişe, kırmızı olan adamın şu anda Kolechia'daki EZIC ajanlarını
hedeflediğini ve
Düzen'in planlarını uyarlaması gerektiğini
bildirmek için geldiğini söyledi .
Arstotzka ve Kolechia arasındaki gerilim artmaya devam ettiğinde ve iki ülke arasında diplomatik bir toplantı yapıldığında bir fırsat ortaya çıkıyor. On
gün 27 , Eziç bir el konulan pasaport ile görüşmelere sızmak amacıyla müfettiş yardım ister
Kolechian diplomat .

EZIC
31. günde duvarı yıkmayı başarırsa, katılımcılar Kolechia'dan su basarlar .
EZIC, hikayeye katılımının çoğuna rağmen , operasyonun ilk ayında
kontrol noktasını rahatsız eden
saldırıların arkasında olmadığını iddia ediyor .
[6]
On
gün 31 , ancak, Eziç doğrudan sınır saldırır. Arstotzka'da iktidarı ele geçirmeyi ve Grestin'i bölen duvarı yıkmayı
hedefliyor .
[7] [8] Saldırı sırasında, müfettiş EZIC'e yardım edebilir ve ona katılabilir veya Arstotzka'ya sadık kalabilir ve kontrol noktasını savunabilir. Müfettişin nihai kaderi, sadakatlerinin oyunun neresinde olduğuna bağlı olarak değişir
SİZDEN NE Mİ İSTİYORUZ SADECE BİZE KATILIN VE DİĞER KLANLAR İLE SAVAŞMAK İSTİYORUZ BİZE KENDİNİ FEDA EDİCEK DELİKANLILAR LAZIM
BİZE NASIL MI KATILIRSINIZ
Bu konuya yorum atarak veya konu sahibi ile danışınız