EZİC

  • Gamer.Com.TR
    Oyunculara özgü sosyal medya sitemiz aktiftir! Kaydolmayı unutmayın.
  • Moderatör Alımları Aktiftir
    Hytale Türkiye forumunu yönetmemizde bize yardım edecek ekip arkadaşları arıyoruz! Hemen başvurabilirsiniz! Ayrıca 20 mesaj sayısına ulaşırsanız Elmas Üyelik talep edebilirsiniz!

Aryus

Yeni Üye
Elmas Üye
1 Ocak 2019
50
8
25
NEDİR BU EZİC

Hemen anlatalım size EZİC nedir diye.

Bu EZİC Klanımız temelleri Paper Please olaylarına dayınıyor. Oynayanlar bilir böyle gizimli bir maskeli bi adam geliyor. İşte bizde bunun Klan versiyonunu yapmaya planlıyoruz. Size birkaç görsel ve EZİC'i detaylı anlatıyım.

Eziç Star al ya Eziç bazen "Sipariş" olarak adlandırılan, gizemli bir organizasyondur , Papers Lütfen . Örgütün asıl nedeninin Arstotzka'yıaçgözlü ve yozlaşmış liderlerinden kurtarması [1] olduğunu ve müfettişin faaliyetlerinde EZIC’e yardım etmeyi veya mevcut kuruma sadık kalmayı ve EZIC’e karşı çalışmayı seçmesi gerektiğini iddia ediyor. Örgüt ayrıca, Arstotzka'nın kurulduğu dönemde var olduğunu ve oyunun olaylarının gerçekleştiği zamandakilerle aynı işlevi yerine getirdiğini iddia ediyor.

Müfettiş EZIC'i görmezden gelmekle veya oyun sırasında onunla işbirliği yapmak arasında seçim yapmalı. İşbirliğinin derecesine bağlı olarak, farklı sonlar ortaya çıkacaktır. EZIC'in vermiş olduğu beş görevi dikkate almamak (aşağıya bakınız ) 20 sona ermesine yol açacaktır . Dört veya daha fazla EZIC görevinin tamamlanması 19'da sona erebilir . Arada bir yere düşmek, Arstotzka'dan kaçmayı seçmediği sürece, sonunda müfettişin ölümüne neden olur.


1546451107155.png


ÖYKÜMÜZ

Gizemli kapüşonlu zaman müfettiş ilk Eziç karşılaşır haberci ona eller siyah kart üzerinde günde 8 . Kartın arkasında, Corman Drex adı gösteriliyor ve denetçi sınıra vardıklarında kartı onlara verebilir. Müfettiş onlara o zaman kartı vermezse, bir gün sonra tekrar ortaya çıkacak , müfettişe kendilerine ait bir şey olduğunu söyleyecek ve denetçi kartı verene kadar ayrılmayacaktır. Daha sonra EZIC'in niyetlerini açıklayan bir not verecekler. Bir kez not İade edildiğinde, müfettiş, üzerinde iki EZIC ajanı olan Mikhail Saratov ve Stepheni Graire'nin isimlerini göstermek için daha sonra kod çözücüyle birlikte kullanılacak uzun bir harf ve rakam dizisi içeren bir şifre alacaktır .

Birkaç gün sonra , EZIC denetçiye yakma seçeneği olan 1.000 kredi verecek. Müfettiş reddederse, miktar 12. günde 2.000’dir. Her iki seçimde de parayı yakmazsa, tasarruflarının tümüne daha sonra el konur . Müfettiş, başka bir EZIC temsilcisinin kısa bir süre sonra gelmesine izin verirse, hatalı işlemden kurtulur ancak para iade edilmez. [3] Müfettiş bu hediyelerden birini kabul ederse ve Stepheni Graire’ın içeri girmesine izin vermiyorsa, 4 sonu olacak.

EZIC, müfettişe 17. günde bir ajanın geçmesine izin verilmesi ve 20. günde bir suikastçı zehirlenmesi karşılığında para vermeye devam edecek . Günün başında, oyuncuya günün ihtiyaçları hakkında bilgi vermek için bir EZIC habercisi görünecektir.


Kırmızılı bir adam, EZIC'i 23. günde harekete geçmeye zorlar .

On gün 23 , Eziç bir öldürmek için müfettiş soracaktır kırmızı adamı , Eziç tehdit oluşturan [4] fakat suikast girişimi başarısız olur. [5] Bir gün sonra , bir haberci müfettişe, kırmızı olan adamın şu anda Kolechia'daki EZIC ajanlarını hedeflediğini ve Düzen'in planlarını uyarlaması gerektiğini bildirmek için geldiğini söyledi .
Arstotzka ve Kolechia arasındaki gerilim artmaya devam ettiğinde ve iki ülke arasında diplomatik bir toplantı yapıldığında bir fırsat ortaya çıkıyor. On gün 27 , Eziç bir el konulan pasaport ile görüşmelere sızmak amacıyla müfettiş yardım ister Kolechian diplomat .


EZIC 31. günde duvarı yıkmayı başarırsa, katılımcılar Kolechia'dan su basarlar .

EZIC, hikayeye katılımının çoğuna rağmen , operasyonun ilk ayında kontrol noktasını rahatsız eden saldırıların arkasında olmadığını iddia ediyor . [6]
On gün 31 , ancak, Eziç doğrudan sınır saldırır. Arstotzka'da iktidarı ele geçirmeyi ve Grestin'i bölen duvarı yıkmayı hedefliyor . [7] [8] Saldırı sırasında, müfettiş EZIC'e yardım edebilir ve ona katılabilir veya Arstotzka'ya sadık kalabilir ve kontrol noktasını savunabilir. Müfettişin nihai kaderi, sadakatlerinin oyunun neresinde olduğuna bağlı olarak değişir

1546451384617.png



SİZDEN NE Mİ İSTİYORUZ SADECE BİZE KATILIN VE DİĞER KLANLAR İLE SAVAŞMAK İSTİYORUZ BİZE KENDİNİ FEDA EDİCEK DELİKANLILAR LAZIM

1546451531546.png



BİZE NASIL MI KATILIRSINIZ
Bu konuya yorum atarak veya konu sahibi ile danışınız
1546451640616.png